Gondolom, hogy a segwayről már mindannyian hallottatok vagy olvastatok, mondhatni, hogy elég „nagyot ment” az utóbbi években (bár most már az új, bérelhető rollerek körül van a legnagyobb hype mind a fővárosban, mind néhány vidéki nagyvárosban). Amikor az albérletemhez közel dolgoztam és nem volt kedvem sétálni vagy éppen nagyon siettem, mindig nyugodt voltam, mert tudtam, hogy a segwayemmel gyorsan oda fogok tudni érni. Egyszóval nagyon szeretem, de tisztában vagyok vele, hogy nagy katyvaszt tud okozni, hol és hogyan kell és ajánlott közlekedni vele. A turisták, akiket látni szoktam segwayjel közlekedni, általában elég jól képben vannak ezzel, de még segwayezős fénykoromban sajnos időnként összefutottam olyan fiatalokkal, akikbe nem sok közlekedési kultúra szorult. Mostanra mondhatni – az egyre több alternatív közlekedési forma terjedésével -, valamennyit javult a helyzet.
A segwayen kívül még egy szenvedélyem van, a marketing. Hadd ajánljak egy szuper oldalt figyelmetekbe: https://keresobenelso.hu/linkepites.html! Gyakran inspirálódom innen, mert ez egy kiváló szakértelemmel összeállított oldal számos olyan információval, ami még az olyan érdeklődő laikusok számára is könnyen értelmezhető, mint jómagam.
Ha a https://keresobenelso.hu/linkepites.html linktől indulsz el, biztosan nem lőhetsz mellé. Akár vállalkozásod van és szeretnél néhány trükköt ellesni, akár csak fontolgatod, hogy marketinges területre lépsz, az alapokat itt találod.
A Keresőben Első csapatának eszköztárában minden megvan ahhoz, hogy egy adott site-ot a Google találati lista első oldalára reptessenek rövid időn belül. Erre – ahogy az oldalon is részletezik – a linképítés egy kiváló módszer. Ígéretük szerint akár 3000%-os forgalomnövekedést is el tudnak érni az ügyfél honlapján, pusztán linképítés segítségével. Mindezt segíti, hogy a kizárólagosság elvét szigorúan veszik, azaz egy adott iparágban csak egyetlen ügyféllel szerződnek (másképp nem is lehetne hatékony és tiszta ez a folyamat).
Az alap linképítés folyamata során a Keresőben Első tulajdonában lévő több száz blogra kerülnek ki releváns bejegyzésekben az ügyfél oldalára mutató hivatkozások. A következő „lépcsőfok” az, amikor az adott kulcsszavak tekintetében nagy verseny van a cégek közt, ilyenkor a blogokon történő linképítés mellett a konkurencia weboldalai górcső alá kerülnek, így tudható meg ugyanis, honnan szereztek linkeket – a cél az, hogy az ügyfél is hivatkozásokat szerezhessen ezekről az oldalakról. A linképítés harmadik szintjén – azaz amikor nagyon nagy a verseny a cégek közt – a megoldás a weboldalak építése. Fontos, hogy ezek a kulcsszavak mellett releváns, szakmai anyagot tartalmazzanak, felépítésük és terjedelmük a lehető legváltozatosabb legyen (például csak főoldal van, vagy a főoldal mellett több aloldalt is találhatunk).
Emellett még számos dologgal foglalkozik a Keresőben Első, én pedig örülök, hogy elleshetek tőlük pár infót a linképítéssel kapcsolatban!